Saturday, November 22, 2014

Remaja Lelaki Rogol Warga Emas 91 Tahun

NORTH LANARKSHIRE: Seorang remaja berusia 17 tahun, Kriss Strachan telah merogol seorang wanita tua berumur 91 tahun dan telah menyerah diri selepas dipaksa oleh ibunya dan beliau tidak percaya dia telah membuat perkara terkutuk tersebut.
Semasa kejadian Kriss dalam keadaan mabuk selepas pulang dari sebuah bar telah memecah masuk rumah jirannya itu dan terus merogol mangsa yang menyebabkan mangsa terkejut dan trauma di mangsa yang sebelum ini seorang yang peramah sekarang ini hanya sebut perkataan ingin mati.
Mangsa yang sedang tidur nyenyak sedang tidur di dalam biliknya dan terdengar ada orang mengetuk pintu dengan kuat. Mangsa bangun kerana mengingatkan mungkin saudaranya bertandang ke rumah tetapi apabila pintu dibuka beliau terkejut kerana Kriss yang berada di depan pintu tersebut yang terus masok dan meminta seks. Walaupun cuba menolak tapi teah dipaksa dengan kasar oleh Kriss.
Kini mangs telah berpindah kerumah anaknya kerana trauma dan takut untuk tinggal bersendirian lagi manakala Kriss pula telah dibuang keluarganya kerana mereka amat malu dengan perbuatan remaja tersebut dang menganggap dia telah menjatuhkan maruah keluarganya seperti sampah.
Kes ini teah dibicarakan di Mahkamah Tinggi Glasgow.
Menurut pendakwa Jane Farquharson memberitahu bahawa mangsa cuba mempertahankan dengan menolak dan mnggaru muka suspek, tetapi suspek telah menghantuk kepala mangsa di dindingk membunuhnya kalau mangsa tidak diam.
Menurut mangsa beliau terasa begitu jijik selepas dinodai suspek dan mnyebabkan jiwanya runsing.
Miss Farquharson memberitahu mahkamah: “Dia berkata dia berasa kotor dan telah menjadi lebih dan lebih menarik diri dia berbisik kepada pegawai:. ‘Saya hanya mahu mati’.”
Mangsa juga menjadi trauma dengan mana-mana lelaki di dalam mahkamah dan meminta seorang pegawai wanita untuk untuk duduk bersebelahan dengannya.
Mahkamah diberitahu mangsa didapati telah mengalami lebam yang serius sebagai akibat serangan itu.Hakim Lord Boyd telah menangguhkan perbicaraan ini bulan depan.-

0 comments:

Post a Comment